Bangkok Hotels

zaterdag 9 november 2019

Ekkamai Dog In Town

Honden- en katten cafés, er zijn er veel in Bangkok. Er is ook een konijnen cafe en wie weet wat nog meer. Leuk voor kinderen, maar of de dieren het zelf ook leuk vinden ? Ik ging naar het honden cafe in Ekkamai, en het eerste wat me opviel is dat de honden DIK zijn !!




Het is makkelijk te vinden vanaf het Ekkamai BTS station, uitgang 2, dan loopt je Soi 63 in, en dan na een minuut of 5, vlak voor BigC Extra naar rechts soi 6 in.

Bij station Ekkamai is trouwens een mooie tempel Wat That Thong. En je moet je dag goed beginnen dus keek ik er even !!  FOTO'S




De entree prijs bij Dog in Town is 300 baht per persoon, en dat is inclusief een drankje. Ik nam ijs cappuccino


Ik was er rond 1230 uur, en het cafe gaat om 1100 uur open. De meeste honden leken al moe te zijn en lagen te slapen.........................

Maar daar betaal ik niet voor, ik wil actie, en die kreeg ik hahaha




Het ziet er in ieder geval allemaal erg schoon uit, en het personeel is erg vriendelijk en vraagt zelf of ze een foto van je willen maken.





Het was er niet druk, jammer, ik denk dat er inmiddels te veel van dit soort cafes zijn. Ik zal er zo een paar opsommen.



De honden hebben allemaal een naam van een skytrain station, lees maar

Een van de brutaaltjes wilde uiteindelijk toch wel even spelen


Er zijn dus meerdere "huisdieren" cafe's in Bangkok, zoals bijv





In het Rabbito Cafe was ik al eens eerder, in combinatie met een tempelbezoek




Alle foto's van Dog in Town STAAN HIER

Groeten uit Bangkok
Rene

Dit bord staat aan het begin van de soi, puur toeval ??


4 opmerkingen:

  1. Weer een leuk verhaal, René. Gr. Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De honden zien er wel mooi verzorgd en gezond uit!! Maar hoe doen ze dat met uitlaten? Gaan ze er mee wandelen of worden ze in de tuin losgelaten?? Ben benieuwd!!
    Groetjes Danielle en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie vraag Trudy, ik heb geen flauw idee.

    BeantwoordenVerwijderen