Bangkok Hotels

zondag 3 november 2019

Bangkok SAMYAN MITRTOWN Shopping Center

Nog niet zo lang geleden is er alweer een shopping center in Bangkok geopend. En er komen er nog meer......
Eind September werd SamYan MitrTown geopend, en de locatie is bij metrostation SamYan.


Tijd om er eens een kijkje te gaan nemen. Als je met de metro komt dan loop je door een tunnel met een heuse glazen "skywalk" er naartoe. De tunnelwanden zijn van zwaar beton en ik heb het vermoeden dat de tunnel onder de weg door geboord is. Ik ben hier de laatste jaren regelmatig met de bus langs gekomen en de weg is nooit opengebroken geweest om deze tunnel aan te leggen. Het is schitterend, kijk zelf maar : 


Als je niet met de metro komt dan raad ik aan om toch even door de tunnel te lopen.





Het is in de nabije buurt van de Chulalongkorn universiteit dus zullen er hier wel veel studenten komen eten en winkelen. Er is een bibliotheek, een bioscoop die HOUSE heet, veel restaurants en een  mooie foodcourt. Kijk voor de indeling HIER

Mijn ( en van veel anderen ) favoriete koffieketen is er ook. Café Amazon. Een mooie zaak.



Er is een soort tentoonstelling die over de buurt SAMYAN gaat, en dat is op een leuke manier gedaan.






De foodcourt ziet er erg schoon uit. Het is natuurlijk nog nieuw en de tijd zal leren of het zo blijft.



En het mooiste vind ik, de aangelegde tuin boven op het dak, met een schitterend uitzicht.  Je ziet oa aan de overkant het winkelcentrum Chamchuri Square, je ziet de grote tempel Wat HuaLampong, en in de verte kan je ook goed de wolkenkrabber Mahanakhon zien.



Ik maakte nog veel meer foto's en als je die allemaal wilt zien, KLIK DAN HIER


Lokatie :  KLIK HIER

GROETEN UIT BANGKOK

RENE





8 opmerkingen:

  1. Weer fantastisch Rene ik blijf je volgen. Veel pleziet ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Riet. Er wordt in Bangkok al een 2e Terminal 21 gebouwd, ik kom daar nog een keer op terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Rene, zeker de moeite waard om eens te gaan kijken, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Freek. Het is gelukkig een winkelcentrum voor de "gewone mens", niet al die dure en chique merken zoals in Icon Siam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit allemaal. Gr. Cor

    BeantwoordenVerwijderen