Bangkok Hotels

zaterdag 29 juni 2019

NIEUW : Robot Dessert Cafe Samut Prakan

In Bangkok zijn honden cafe's, katten cafe's, konijnen cafe's, corgi cafe, husky cafe, enz, en nu sinds kort dit robot cafe. Allemaal leuk voor kinderen, maar ook voor ouderen. En ik vind het dus ook erg leuk.


Vanaf de skytrain BTS halte KHEHA is het cafe al te zien, en het is slechts een paar minuten lopen.


Het is op de derde verdieping. Je betaald 50 baht entree, en natuurlijk kan je in het cafe eten en drinken, maar.........ze hebben geen koffie !! Dat vond ik jammer, maar de ijsthee smaakte ook heerlijk.



Het is niet in Bangkok zelf maar in Samut Prakan, bij de laatste skytrain halte, KHEHA dus. Het is leuk om te combineren als je met de skytrain daar heengaat om verder te reizen naar Ancient Siam, Wat Asokaram, of de krokodillenfarm. 




Het staat er vol met vitrines waarin erg mooi robot speelgoed staat, van hele kleine dingetjes tot grote transformers.



Heel erg leuk om te zien, en ik was weer een aantal uurtjes zoet met de reis erheen, en daarna weer terug naar "de basis" vlak bij het Lumpinipark.

Filmpje :



Ik vroeg aan de ouders van spelende kinderen of ik een foto mocht maken, en dat mocht.



Wil je alle foto's zien, KLIK DAN EVEN HIER en dan zie je dat er ergens ook nog een foto van mij zelf bij staat. Want als je aan een Thai vraagt om een foto te maken doen ze dat ook met een glimlach. En selfies vind ik vreselijk.

De locatie is :  HIER



Iets vergelijkbaars, maar niet daar in de buurt, is het Batcat museum in Bangkapi. Daar kom je makkelijk met de Saen Saeb klongboot, halte The Mall Bangkapi : 

https://ikbeninbangkok.blogspot.com/2017/06/batcat-museum-bangkapi-bangkok.html

Groeten uit Bangkok
Rene







Geen opmerkingen:

Een reactie posten