Bangkok Hotels

maandag 2 december 2019

BANGKOK STREETART Chalerma park en omgeving







Het Chalermla parkje is op loopafstand van het MBK shopping center, en dicht bij skytrain halte Ratchathewi, en ook dicht bij de halte Saphan hua Chang van de Saen Saeb klong boot.


Het is meer een klein plantsoen dan een park(je). Maar dat is geen probleem, ik ging er heen om de streetart te fotograferen.


En streetart is er volop te zien. Het was nog vroeg en ik was er alleen, maar toen ik er een paar dagen geleden met de bus langs kwam was het erg druk.



Gewoon leuk om te zien, ik hou van aparte dingen, en hier is geen massa toerisme.



In een klein straatje bij dit parkje en in de zijstraatjes is ook volop streetart te zien.



Ik maakte weer veel foto's, de link staat wat verder naar beneden. Ik liep terug naar de brug en liep aan beide kanten van de klong Saen Saeb, waar ook erg veel streetart is. Af en toe kom je een buitenlander tegen.



Het is erg leuk om hier langs de klong te wandelen, de klongboten varen af en aan. Hier is ook het Jim Thompson huis en ook de Baan Krua Community waar zijde geweven wordt en waar het kijken niets kost. Ik schreef daar al eens over :




Alle foto's staan HIER

Nog wat korte filmpjes :






Groeten uit Bangkok
Rene


2 opmerkingen:

  1. Weer mooie foto's René!! Ik verbaas me er over wat ze niet voor moois kunnen neerzetten met een spuitbus!! Vind het toch wel echt kunst!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy, ik vind aparte dingen leuk om te bezoeken, en daar hoort dit ook bij. Groetjes terug.

    BeantwoordenVerwijderen