Bangkok Hotels

zaterdag 7 november 2015

Baan Krua zijdewevers gemeenschap



Veel toeristen gaan in Bangkok naar het Jim Thompson House , info : Klik Hier . In het Jim Thompson House mag niet gefotografeerd worden en je moet er entree betalen.
Op korte loopafstand is de gemeenschap Baan Krua , en daar begon het zijde weven allemaal . Daar mag je foto's maken en je hoeft geen entree geld te betalen.
Ik was al een keer in het Jim Thompson House en vandaag ging ik Baan Krua bekijken.

Wie wil weten hoe je daar moet komen stelt de vraag maar bij opmerkingen .

Baan Krua  info : Klik Hier



Ik liep vandaag niet al te veel want ik voelde wat pijn aan mijn linkerknie en dijbeen .Ik denk dat ik gisteren teveel heb gelopen. Dus even voorzichtig gedaan.

Ik wilde ook nog naar het Bangkok Criterium om wat foto's te maken ,maar ik heb daar vanaf gezien. Morgen is er weer een dag en er is nog zo ontzettend veel te zien.



Bovenstaande foto is de achterkant van het Jim Thompson House , aan de Saen Saeb klong.

Ik ben wel even naar de kapper geweest want dat was hard nodig.

Voor de foto's van vandaag Klik Je Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten