Bangkok Hotels

donderdag 28 november 2019

BANGKOK SAMRONG Lucky Home de grootste tweedehands camera shop van Thailand

Geheel buiten de gebaande paden, off the beaten track. Maar daar sta ik inmiddels al een paar jaar bekend om. Ik ging naar een loods waarin de grootste tweedehands camera shop van Thailand gevestigd is. Dus zoek je nog een onderdeel voor je oude camera wat je nergens meer kan kopen, ga dan hier eens kijken........


Het is makkelijk te vinden vanaf BTS halte Samrong, ik liep er 8 minuten over.

Google route : KLIK HIER

Er zijn hier duizenden 2e hands camera's te koop, hoofdzakelijk Japanse merken. Het was niet druk, ik groette vriendelijk toen ik de loods inliep en maakte mijn foto's en een filmpje.



Als ik het goed gezien heb wordt de prijs bepaald door het gewicht. Bij de kassa's staan weegschalen.




Er is ook nog andere waar te koop, maar de meeste belangstelling is voor de camera's



Er stonden een aantal gitaren,  rekken met schoenen, grammofoonplaten enz enz, een echte uitdragerij dus.




Ik maakte ook nog een filmpje :



En als je dat allemaal niks vind dan kan je op minder dan 5 minuten loopafstand een bezoek brengen aan :




de foto's van vandaag : STAAN HIER

Groeten uit Bangkok
Rene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten