Bangkok Hotels

vrijdag 4 december 2015

Bangkok Street Festival

Vandaag is het Bangkok Street Festival begonnen ; een jaarlijks evenement in het Lumpini park. Er doen vele internationale straat artiesten aan mee, en ook Nederland is vertegenwoordigt. Het begon vanmiddag om 1500 uur en ik was er al rond 1515 , dus het was nog stil .Ik maakte wel wat foto's en ga morgen of overmorgen nog een keer kijken .


Deze dames verkopen aan de rand van China Town een kruidendrankje . Ik kocht er een en het leek op warme thee . Of het ergens tegen helpt weet ik niet , men zegt dat het tegen prostaatproblemen is , en anderen zeggen dat het potentie verhogend is. Ik weet het niet en er ging geen schok door mijn lijf. Het is in ieder geval een leuk winkeltje .




Morgen wordt de Koning 88 en zoals ieder jaar wordt dat uitbundig gevierd en overal in Bangkok en de rest van het land wordt je er mee geconfronteerd.  De Koninklijke trein staat op het hoofdstation Hualampong ,maar je mag er niet in . Er is tevens een foto tentoonstelling.    https://nl.wikipedia.org/wiki/Hua_Lamphong



De klong ( Ong Ang ) waar je 2 maanden geleden niet kon lopen ,ik schreef er al over, of op allerlei illegale bouwsels over het water heen, is geheel opgeknapt , ik liep er langs en het zag er prima uit, nu maar wachten op de komende activiteiten .



De foto's van het Streetfestival : Klik Hier
Morgen en/of overmorgen plaats ik er nog meer foto's bij , dezelfde link dus.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten