Bangkok Hotels

zondag 29 november 2015

Lopburi

Vandaag , Zondag 29 November , was het jaarlijkse feest voor de apen van Lopburi , het Monkey Buffet. Ik was er in 2013 ook maar vond het leuk om nog een keer mee te maken . Het is ongeveer 3 uur met de trein vanaf Bangkok , en ik vertrok om 0925 uur. De trein had bij aankomst slechts 15 minuten vertraging ,maar je kan voor die rit van omgerekend 75 eurocent toch niet klagen !!


De apen deden zich tegoed aan fruit en groenten , en dronken ook flacons met allerlei zoete drankjes leeg , leuk om te zien.
Ik had al mijn eigendommen in mijn zakken gestoken maar had geen last van de apen. Ik zag wel mensen die lastig gevallen werden, maar die mensen hadden dan ook bijvoorbeeld een rugzak bij zich  met  een fles water  die er uit stak. Dan springen de apen bovenop je . Over het algemeen zijn ze gewoon bang ,want als je in de buurt komt rennen ze weg.




Een paar buitenlandse jongemannen werden letterlijk en figuurlijk beklommen door de apen :



Ik liep er een uurtje rond en toen was het al weer tijd om naar het station terug te gaan voor de 3 uur durende terugreis .  Een leuke dag en een leuke herinnering .

Morgen ga ik 2 nachten naar Pattaya.

Alle foto's van vandaag :  Klik Hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten