Bangkok Hotels

dinsdag 24 januari 2017

Central Marina Pattaya

Als je de naam Central Marina hoort zou je gelijk aan een jachthaven kunnen denken, maar het is de naam van een verbouwd en gerenoveerd winkelcentrum, voorheen Central Center.




Het is makkelijk te bereiken met een bahtbus en het ligt aan de 2nd Road richting Naklua, voorbij de Alcazar show en nog voor de Tiffany show. Wat is een bahtbus ?  KLIK HIER

Vorige maand is de (her)opening geweest en het ziet er allemaal weer fris en ruim opgezet uit, en het kan dus weer een aantal jaren mee. Als over een paar jaar het ernaast gelegen Terminal 21 geopend wordt zullen er in deze buurt van Pattaya meer winkelende mensen komen denk ik.

De winkels zien er door de leuke gevels uit alsof ze in een straatje gevestigd zijn.


Het grote warenhuis BigC is er nog steeds gevestigd, alsmede veel steeds populairder wordende Japanse eetzaakjes, en ook het heerlijke en goedkope ijs van Swensen's is er verkrijgbaar.


Al met al vind ik het er heel leuk en maakte er nog wat foto's :




Alle foto's staan : KLIK HIER

Op zeer korte loopafstand is Art in Paradise, een 3D interactief "museum" Ik ben er in Pattaya niet geweest maar wel een keer in Bangkok en Chiangmai. Leuk voor kinderen maar ook voor volwassenen , het is naast de voormalige Palladium disco in soi 1 van deSecond Road.






Aan de overkant van Central Marina is dus een van de grote cabaret shows van Pattaya , de Tiffany.




Morgen ga ik samen met mijn reisgenoot en goede vriend Cor naar het  nieuwe winkelcentrum " Harbor" , dat is vorig jaar geopend. Het wordt een familie paradijs genoemd dus ben ik benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. De eerste overdekte schaatsbaan van Pattaya is er ook, in Bangkok zijn er inmiddels al aardig wat.



Groeten uit Pattaya

Rene



Geen opmerkingen:

Een reactie posten