Bangkok Hotels

zondag 15 november 2015

Regen

Rond het middaguur vielen er in Bangkok een paar flinke korte regenbuien.

Ik was buiten in de buurt van Central World en kon dus snel naar binnen om te schuilen . Ik had om 1300 uur afgesproken om een bakkie koffie te gaan drinken en dat is allemaal goed gegaan.
Ik heb met Frans , die al bijna 20 jaar in Pattaya woont , 2 koffie gedronken en een uurtje zitten kletsen.

Ik ga eind van de maand 2 nachten naar Pattaya en dan zullen we elkaar wel weer zien . Zo gaat het al jaren , korte ontmoetingen , even bijpraten onder het genot van een bakkie koffie , en dan weer vrijheid blijheid , dus geen verplichtingen wederzijds.

Ik wilde nog bij het Koreaans Festival bij Central World gaan kijken maar dat was waarschijnlijk nog niet aan de gang. Op het voorplein stonden een aantal etenstentjes en een podium maar er waren nog geen activiteiten.

Het zag er ook niet echt geweldig uit dus heb ik het maar gelaten voor wat het was.

Morgen wordt de kamer weer schoongemaakt , één keer per week , en dan ga ik mijn vuile was naar de laundry brengen .
De laundry duurt meestal een dag voordat het klaar is , en dan krijg ik het weer heerlijk fris ruikend en gestreken terug.
Was die niet gestreken hoeft te worden was ik zelf , want op het platte dak staat een wasmachine onder een afdakje , en daar mogen de gasten gratis gebruik van maken.


Dus vandaag geen foto's van een tempel maar van een wasmachine :D


7 opmerkingen:

  1. Het is wel een moderne machine, ik heb ze wel anders gezien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit model kost niet zo veel , er zit geen warmte element in , dus alleen wassen met koud water hetgeen normaal is in Thailand.

      Verwijderen
  2. Koud of niet maar de was ruikt altijd heerlijk als je het terug krijgt, ik laat ook altijd alles wassen voor ik naar huis ga en dan kan het zo de kast in en al pak je het twee weken later dan ruik je nog Thailand

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.bigc.co.th/electronics-office/home-appliances/washing-machines-tumble-dryers.html?dir=asc&order=price&p=1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je "anoniem". Wil je aub je naam erbij zetten waarvoor mijn dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat was ik, de url koningin :)

    BeantwoordenVerwijderen