Bangkok Hotels

dinsdag 17 november 2015

Princess Mother Memorial Park



Toen ik vanmorgen de deur uitging zag het er dreigend uit.  Neeee geen paniek , ik bedoel de lucht. Voor alle zekerheid nam ik een kleine paraplu mee maar die heb ik niet nodig gehad.

Ik ging vanaf de Rama IV Road met bus 149 naar de andere kant van de rivier , en vanaf de plaats waar ik uitstapte was het nog 15 minuten lopen naar het parkje . Het ligt vlakbij de  twee bruggen , Memorial ook wel de  Saphan Put brug, en de Phra Pokklao brug.



Het parkje is schitterend gelegen ,in een mooie en schone  buurt . Ik kwam enkele groepen toeristen tegen , oa van Co van Kessel , die daar aan het fietsen waren. De straatjes in die buurt zijn prima geschikt om te fietsen.




Het park is ter nagedachtenis aan de moeder van de huidige Koning, Bhumibol. Het is prachtig onderhouden en erg fotogeniek. Ik keek oa naar schoolkinderen die aan het spelen waren en maakte er wat foto's van .




Alle foto's van vandaag   Klik Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten