Bangkok Hotels

zondag 10 januari 2016

Zondag 10 Januari 2016

Vandaag was er genoeg te doen in de stad,wanneer eigenlijk niet .....Ik moest dus een keuze maken van hetgeen ik wilde gaan bekijken.
Ik heb twee keuzes gemaakt, en dat waren er ook genoeg want ik heb me weer geforceerd en veel te veel gelopen. Ik heb nu veel pijn aan mijn linkerbeen. Ik hou echter vol en dan kan ik over drie weken wel weer achter de geraniums in Dordrecht............

Ik ging eerst naar de vlooienmarkt Made By Legacy . Waarom dat zo heet weet ik niet , er waren trouwens veel Japanners aanwezig. Het was op het terrein van de Thaise Spoorwegen , en in tegenstelling tot de meeste markten moest er entree betaald worden , 120 baht , iets meer dan 3 euro.

http://madebylegacy.com/

Overal waar je in Thailand naar een markt gaat , naar een beurs , of andere activiteit , overal wordt gegeten , gegeten , en nog eens gegeten ...............
Ik vond de prijzen op deze vlooienmarkt behoorlijk hoog voor Thaise begrippen , mede doordat er ook al 120 baht entree gevraagd werd.  Een flesje Singha bier 100 baht , een Japans biertje uit de tap 220 baht.

Maar .........ik eet en drink niet overdag , alleen een bakkie koffie en een flesje water.




Alle foto's : Klik Hier

Ik liep hier vandaan naar het metrostation Hualampong om naar Silom te gaan . Daar is om de twee weken op Zondag een markt , en dan is de straat voor een gedeelte voor het verkeer afgesloten. Het wordt nog 5 keer gehouden tot eind Maart , Jan. 24, Feb. 7, Feb. 28, March 6 and March 20, en dan wellicht weer aan het einde van het jaar. 





Alle foto's : Klik Hier

Ik heb de laatste 6 jaar enorm veel foto's op Picasa gezet , als je belangstelling hebt dan zijn ze uiteraard te zien , alles is openbaar :


Groeten uit Bangkok 






2 opmerkingen:

  1. Wat opvalt is dat die markt goed georganiseerd is, nog steeds leuk om te lezen en de foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het goed begrepen heb is die Legacy vlooienmarkt door Japanners georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen